lørdag 6. februar 2010

Dåpsbordet er dekket.

Jeg vil egentlig ha en så enkel dåp som mulig. Så vi gjør det ganske enkelt med borddekking også. Ikke noe overdådige greier. Heter det ikke at det enkle ofte er det beste?? =)
Mat blir koldtbord, så har jeg også lagd indisk maissuppe med pesto og foccaciabrød til. Så kan de forsyne seg med det de vil. Til dessert blir det is og varme bjørnebær, enkelt, greit og ikke minst godt! Så blir det kaffe og kaker etterpå. Her er altså resultatet av borddekkingen. (se vekk fra dårlige bilder tatt på skjeve osv. Gikk i full fart det der.)









Ha en god helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så flott du har laget det! Gjennomrørt og fint:) Hel enig i at det er finest når det ikke er overdådig pyntet!
    Menyen deres hørtes herlig ut! Jeg ville også hatt koldtbord / buffet / tapas... Men for å gjøre det så enkelt som mulig lager vi oksesteik:)
    Lykke til i morgen! Og kos dere masse:)
    Dåp er en stor dag, synes jeg da:)

    SvarSlett
  2. Dåpen gikk veldig greit, og det er massevis av mat til overs som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med. Syns også dåpen er en stor dag, men det er også veldig godt når dagen er over og en kan lene seg godt tilbake og slappe av i sofaen. =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails