tirsdag 16. februar 2010

Møbler til barnerom.

Har kikket litt på hva jeg ville hatt til barnerommet. Ønskelista er laaaaang! Her er noen møbler og andre ting som ikke hadde vært feil å hatt!

Bildet er hentet fra hermanmiller.co
Hva med en Eames barnestol til barneværelset?

Bildet er hentet fra casanovafurniture.dk
Eller en Panton-stol?
Casanovafurniture.dk
En Magis Puppy?

Casanovafurniture.dk
En Vitra Elephant

Bildet er hentet fra yokiddo.com
En Holey stump?

yokiddo.com
Et skikkelig Ku(gal)skap. Vet ikke helt om jeg ville hatt det eller ikke. men syns det var litt kult. Så bor vi jo på landet så det hadde definitivt passet godt inn sånn sett. =)

yokiddo.com
Dette herlige fargerike teppet er laget av ei dame som kaller seg crispinaffrench og hun selger kreasjonene sine på Etsy.com. Teppet er vevd av gamle t-skjorter. Minner kanskje pittelitt om pinocchioteppet fra Hay. Me like!

3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Fant denne siden på internett, kanskje noe for deg? http://toispann.no/

    SvarSlett
  2. Ja det er definitivt noe for meg! Oppdaga denne for en stund siden, og likte veldig mye der inne. Farlig å oppdage slike sider hele tiden =) Takk for tipset forresten!

    SvarSlett
  3. takk for koselig kommentar hos meg:) Du hadde nok fått det til du også! Måtte litt masing til før mannen forstod at dette var et veeeldig viktig prosjekt:) Kunne ønske jeg bare kunne svinge saga selv! Da hadde det blitt mange prosjekter her i huset! Men det er maling som er min oppgave da. Noe som er ganske gøy i grunn!:)

    Stilige ting du viser til barnerommet! Er så mye flott der ute! Skulle gjerne hatt litt av hvert! Spesielt godt liker jeg eames elefanten!:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails