torsdag 25. februar 2010

Strikket babyteppe

Da har jeg fått mamma til å strikke til meg igjen. Viktig å holde de gamle i arbeid ;)
Det ble et babyteppe denne gangen. Hver for seg synes jeg fargene er ganske blasse, men sammen ble de friske og skikkelige gladfarger.



Så har jeg ei snill venninne som også har strikket. Her er noe av det hun har strikket:

Nydelige votter med hjerter på og et skjerf som passer til.

Så har jeg fått handlet litt i dag og. Blandt annet en del tekstiler hos ei som har starta opp egen tekstilbutikk i låven.

Nå tror jeg det blir kjøpestopp for en stund!

Ha en finfin kveld videre!

4 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! Liker all inspirasjonen du har for oss småbarnsmødre. Fint at du blander både ting du finner på nettet og ting fra hjemmet ditt:) Jeg slenger meg på som følger:)

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har fått! Flinke strikkere:)
    Og stilige stoff! Leste om "låvedama" i avisa for ikke lenge siden:)

    SvarSlett
  3. Haha! Takk Eline! (Tar det som et hint om tøflene :D)

    SvarSlett
  4. Hi hi Slapp av. Har kje tatt bilde av alt ennå.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails