søndag 20. juni 2010

Nye veier!

I dag slutter en periode i livet og i morgen begynner en ny. 
Jeg begynner i ny jobb i morgen. Helt nytt område for meg, så det fører til mye nytt og mye å sette seg inn i. 
Det blir både skremmende og spennende på en gang! 
Permisjonstiden min slutter noen måneder før den skulle, og det synes jeg er trist.
Godjenta mi...nesten som jeg mister deg litt!


Tross alt nytter det ikke å dvele ved tapt tid.
En må gripe sjangsen når en har den. 
Jeg får nyte de timene jeg har med barna mine hver dag ekstra mye.
Jeg får nyte hvert et smil, hver en godlyd, hver en tåre og hvert et grin. 
Jeg får nyte at jeg tross alt har en jobb jeg kan gå til.
Så vil jeg tro at jeg kan tilføre jobben noe, og at den kan tilføre meg noe..
...noe bra! 

Bildet av prinsessa har jeg tatt selv for noen uker siden. Hun blir snart 7 mnd og krabbet et par tak i går for første gang. :) 

Jeg vet ikke hvor mye tid det vil bli til blogging fremover. Jeg får ta hver dag som den kommer, så vil det vise seg hvor mye overskudd og tid jeg har. Forhåpentligvis vil det være en del til overs! =)
Og hobbyprosjektene får vi utsette til helgene, og til kveldene etter barna er lagt! ;) 

Ha en finfin Søndagskveld! 
Det skal jeg! Den skal nytes! 

10 kommentarer:

  1. Oj så spennende at du begynner i ny jobb! Min permisjonstid er også snart over, og det er skikkelig vemodig. Men når man skal i ny jobb, så er det jo ganske gøy også. Så litt tristgøy! Jeg har også tenkt på om det blir noe særlig tid til blogging når arbeidshverdagen begynner igjen, men det kan ihvertfall ikke være noe som blir et stresselement. Skal bare være gøy!

    Lykke til i morgen:)

    SvarSlett
  2. Det var en søt liten tulle!! Skjønner godt følelsen du har rundt det å skulle begynne på jobb igjen, attpå til tidligere enn planlagt! Men alt går seg jo til på et vis likevel. Spennende med ny jobb kanskje. Utfordrende. Mye å tenke på. Masse lykke til i allefall, satser på at du får litt tid innimellom til blogging også ;-)

    SvarSlett
  3. Masse lykke te med ny jobb vennen!! Så nydelige Live e!Satse på at me tar ein tur ned te dåke snart!

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde av ei utrolig sjønn jente!:)
    Forstår godt at det er en vemodig dag...
    Da jeg begynte å jobbe etter første permisjon, grudde jeg meg enormt...
    Som deg begynte jeg i helt ny jobb.
    Overgangen var stor, og jeg var veldig sliten i begynnelsen... Men så gikk det seg jo til etterhvert og alt blir jo en vane.

    Da Liam ble født, tenkte jeg at det ikke ville bli noe problem å begynne å jobbe igjen! Nå visste jeg jo at det går greit!:)
    Men herlighet, jeg har allerede begynt å grue meg!!!:)
    Og det til tross for at det er over seks måneder til jeg begynner å jobbe:)

    Ble mye plapring dette her....
    Skulle jo egentlig bare si lykke til!:)
    Det kommer nok til å bli rart å ikke være hjemme. Men det kommer helt sikkert også til å bli fint og spennende å jobbe!:)

    SvarSlett
  5. Lykke til i ny jobb! Permisjonstiden går altfor fort uansett, så skjønner at det er litt trist at den slutter før den skulle...!

    Jeg ser at jeg ikke har vært her på en stund! Skam, altså, du har jo fått det så fint! Den grønne stolen var jo kjempekul! Og de sakene som du fikk fra huset du ryddet i tok rett og slett pusten av meg! Ikke rart du trodde at det var KØDD! Det samme hadde jeg sagt! Jeg ønsker meg sååååå cathrineholm-stekepanne. De kan jo brukes på induksjon, så jeg hadde helt klart brukt den!

    Nå skal jeg straks til sengs, men først skal jeg legge deg til i lista mi, pluss ta en nærmere titt her inne:)
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  6. Lykke til i ny jobb, håper du får tid til å stikke innom bloggen din fra tid til annen allikevel - du skaper i hvert fall stor inspirasjon hos meg:)

    SvarSlett
  7. Håpe du hadde ein fin første dag i ny jobb!
    Det e spennande dagar i vente.
    Syprosjekter og andre ting må eg og gjørr på kveldar og i helger, men det går fint det og :-)
    Ei nydelig prinsessa du har! :-)

    SvarSlett
  8. hei
    fikk ikke lest innlegget ditt før i dag.
    kjenner igjen følelsen din veldig godt.
    det er rart med sånne epokeskifter. det går seg helt sikkert til.
    håper de tok vel imot deg i nyjobben. og at det blir slik du ønsker at det skal bli.
    jeg heier på deg og ønsker deg alt godt.
    og blir glad for å høre nytt fra deg når du føler for det.

    stor klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  9. forresten - lillejenta di er superskjønn! :)

    SvarSlett
  10. For et utrolig kult bilde av en utrolig nydelig jente!! Likte alt ved det! Og veldig spennende med ny jobb. Masse lykke til! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails