mandag 4. oktober 2010

Kveldssysler...

Etter trening måtte jeg koble helt av med noe annet.
I tro om at aggresjonen skulle avta...
 ...noe den ikke gjorde.
Malekurs står med andre ord høyt på lista over hva jeg bør være med på.


  
Stempel er greit, da kan man nesten ikke feile... 

Ellers må jeg beklage for at jeg ikke har vært så god til å gi tilbakemeldinger i det siste. Her raser dagene av gårde og kombinasjon av lite søvn, jobb og små unger strekker ikke alltid tiden og energi til.
Lover full skjerpings! 


4 kommentarer:

  1. Dritkule bilder syns eg!!!
    Og ja; turkis og gul samen :o) Me like a lot!!
    Planer for kjøkkenet i dei fargene :o)

    Får litt dårlig samvittighet for kommentaroppfølging eg og, men eg må prøva å legga det fra meg trur eg, for ellers kan det bli uhyre slitsomt trur eg. Og det ska jo værr gøy!! ;o)

    Goood kveld videre, med eller uten kommentering :o)

    SvarSlett
  2. been there, done that. Som mor til 3, den yngste nå 16 år, skjønner jeg godt hva du snakker om. Utrolig artig, og også tidvis utrolig slitsom og utmattende småbarnsperiode- Du kommenterer når du har overskudd til det, Namaste har helt rett, det skal være artig.
    Liker maleriene dine, de er til å bli glade av:o)
    Tirsdagsklem fra Trine:o)

    SvarSlett
  3. hei du
    ikke stress
    bloggvenner er der uansett! :)

    (og du -mente ikke at du skulle gi vekk dine egne ting, altså!)Lotteriet blir sikkert kjekt uansett.

    ha en avslappende dag
    take care
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  4. Samma problemet her! Får så mange herlige kommentarar, men har for tiå lite overskudd te å blogga og kommentera sjøl.
    Men blogging ska verr gøy, som tidligare sagt her, og eg e heilt enig :-)
    Eg synes ihvertfall det e kjekt med fargebarninnlegg og kommentarar, uansett om det e kvar dag eller ein gang i mnd ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails