søndag 31. oktober 2010

Lite nytt....

...her i gården.
Helgen har gått med til å kjøpe parkett til kjelleren, litt perling, også sydde jeg ei bukse til Vesla i dag. 
Kjedelig bukse uten noe pynt. Hadde ikke motivasjon til noe dilldall, kan hende jeg får på noe senere....
Håper sygleden kommer rekende på ei fjøl, eller noe i den dur. 
Ellers har Storebror vært i kirka i dag å fått barnebibel. Stor stas det!



  

Bilde skal inni perleramma med tid og stunder, så skal flere bilder lages og printes ut så jeg får lagd en bildevegg.
Ting Tar Tid... 

Traktoren har jeg hentet inspirasjon fra Marit sine strikkeprosjekt

Nyt siste del av helgen. 

10 kommentarer:

  1. synes også traktoren var kjempekul!
    virker så gøy å kunne sy. buksa så jo kjempedeilig ut!
    klem Kristina

    SvarSlett
  2. Med eller uten pynt, buksa var kul. Trenger ikke noe mer med en så fresh farge!
    Klem Ena

    SvarSlett
  3. god ide med perling inni perlet ramme, dette er fint og artig, synes jeg:) Går an å lage nesten likt til egen vegg, eller?
    Du syr fortsatt flotte klær:)
    Mandagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Veldig fin traktor! Var noe kjent med den ja;)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Likte buksa godt æi. træng ikke bestandig være så mye pynt på den;)
    Pærling e gøy da! Kjæmpefin traktor og kult å præle si ega ramme:)
    Ha en fin mandag
    klæm

    SvarSlett
  6. For noen fine rammer!!! Gule og spreke :)

    Marit

    SvarSlett
  7. For en søt blogg du har :)
    Fant deg inne hos Potrinas Potlerier!

    Legger meg gjerne til som følger jeg :)

    Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails