tirsdag 2. november 2010

Panel, furu og favorittbordet.

Jeg har funnet bordet mitt! 
Falt pladask for sofabordet på bildet under.
Vil ha, vil ha. Det kommer fra B&B Italia og jeg liker kombinasjonen med den runde bordplaten og de firkantede understellet. Nice! 

Så skader det ikke at resten av bildet var rålekkert og gjennomført heller. 
Teppet (som forøvrig også lett kunne fått plass på gulvet her) lekkert, hvitvokset furupanel på vegger og furugulvet Kronegulv Cemento fra Södra Interiör også lekkert! 


  

Noen synes kanskje at det blir i overkant mye furu fra min side. 
Jeg liker Furu godt jeg, men selvfølgelig alt med måte... :) 


5 kommentarer:

  1. du har så rett, furu er fint det. Cluet må være å ikke overdrive bruken. Det er også finest å overflatebehandle furua med et eller annet remedie:)
    Flott stue, skjønner godt du ønsker deg det hvite bordet:)

    Fin onsdag ønskes deg fra Trine:) Klem

    SvarSlett
  2. Bordet var knallfint!!! Og glir nok rett inn hjemme hos deg ja:) jeg har nok fremdeles litt furuangst jeg, men hvitvokset var jo lekkert da!!!

    Ha ein fin dag, klem fra Idyll

    SvarSlett
  3. Er også på leting etter det perfekte stuebordet, men har ikke funnet det helt enda....Jeg har sett et lignende bord i sort som jeg kunne tenke meg. Rene, enkle linjer, uten noe dilldall :)
    Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg - koselig å få besøk på fersk blogg :)

    Ha en fin dag.
    Marit

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    Det bordet likte æi kjæmpegodt. skjønne godt at du ønske dæi det:)
    Furu e nok ikke det æi like aller best nei. men e bra vi e forskjellige:)
    Ha en fin dag
    klæm

    SvarSlett
  5. Du kjenner Lene ja. morsomt. veldig trivelig dame:)
    lykke til med maling og parkettlegging!!
    klem k

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails