søndag 23. januar 2011

Søndag og mer kunst.

Tenkte jeg skulle vise kunsten min som jeg endelig har fått i rammer
...men ikke på veggen.
Et skritt om gangen. Viktig å ikke ta for hardt i! ;)

Bildene er av kunstneren Per Didrik Wærner, og jeg synes de var så fine at jeg bare måtte slå til.
Har tidligere skrevet om bildene hans og mye annen fin kunst her.
Bildene er enda finere i virkeligheten da jeg ikke fikk tatt skikkelige bilder uten å få gjenskinn, eller helt riktige farger. Sånn kan det gå i mørket.


Bildene er vel ca 50 x 60 cm eller noe rundt der.
Dere begynner vel å bli dirttlei betongveggen min etterhvert.
Sannheten er at det er her jeg kan ta bilder uten å få med masse annet rot på bildene ;)

Ellers har dagen gått med til baking og kos med ungene.

 Disse hvetemuffinsene er farlig gode...og en skikkelig kaloribombe!


Og som jeg så oppmerksomt observerte da jeg var ute med ungene....

Vinterkransen (les:julekransen) henger fremdeles ved døra....eh kremt!
Ser også at flisene som vi skal ha på trappa bør komme på plass snart...

Jaja, helgen er ikke bare burde burde...

Nyt resten av helgen...det skal jeg!

9 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Så fine bilder du har fådd ramma inn! Likte det øverste kjempegodt!
    Høres ut som at du har hadd en fin dag. De kanelbollan så utrulig gode ut:)
    fin kveld til dæi

    SvarSlett
  2. Elsker disse kunst-innleggene dine! Alltid moro, spesielt med disse tipsene som i forrige innlegg! Helgen er ikke bare burde-burde. Ta det når det blir tid, da blir det mer kos også!
    Nyt resten av søndagskvelden :))
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  3. fin kunst dette også:) Veggplass blir det lite av etter hvert når man finner stadig nytt å ramme inn:) Hvetemuffins ser deilige ut, deler du oppskrifta eller?
    Søt jente i dissa:) Trappa er da fin uten flis også da, må vel vente til våren med flislegging:) Helårskrans, er det ikke;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kunst,rammene passer perfekt:)
    Digger betongveggen din, og bloggen din er bare så spennende og flott:))
    Koslig med baking med ungene på en søndag:))
    Skal si deg at vår trapp også mangler flis..og det er 5 år siden den ble støpt, så noen ting tar tid:) Ha en riktig fin uke!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder likte veldig godt det lilla, men er litt i lilla modus for tiden:-)

    Utrolig kule dører du har, hadde jeg hatt et litt mer moderne hus hadde de stått på ønskelista. Tror ikke de hadde gjort seg noe videre på et "sørlandshus" med smårutete vinduer.

    Ny resten av søndagskvelden.
    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  6. Så stilige bilder!
    Å nei, blir ikke lei den betongveggen med det første ;)
    Like så godt inngangspartiet ditt og de fine dørene...
    Nyt resten av søndagskvelden.
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine bilder.
    Og så likte jeg også dørene deres veldig godt, kjempestilige.
    :)

    SvarSlett
  8. Hei frøken ;)
    Vi har ikke henne som lærer, nei! Alle (2) lærerne i mat og helse er forholdsvis nye... ;)
    Ha en fin dag!
    Klem Ena

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder!!
    Sitter her høygravid og rett å slett sikler på de kakene..Hadde det ikke vært får at det er natta hadde jeg satt i gang å bake:)

    Ha en flott tirsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails