fredag 10. juni 2011

Vase og sånn...

Jeg har jammen hatt vinnerlykke i det siste.
Iallefall i blogglotterisammenheng.
Lottogevinsten derimot ser ut til å utebli.
Men det kan jeg vel ikke klage på da jeg sjelden tipper.
Uansett, denne herlige vasen fra KopCup lå i postkassen min her om dagen.
Vunnet i blogglotteri hos Åpent Hus.




Takker for mange fine kommentarer i det siste.
Jeg setter veldig stor pris på deres synspunkter og kommentarer. 
Til de som lurer på hvor putekassen er kjøpt, så er det på Obs Bygg,
og alle putene til rottingmøblene får plass så nær som to pynteputer.

Nå er det langhelg og det er aldri feil!
Her skal vi ut på livet for første gang siden nitten pil og bue!
Tjolahopp tjolahei!
Ha en strålende pinse!

2 kommentarer:

  1. Superkul vase!

    Kos dere ute på livet! Man har godt av noen sånne små avbrekk innimellom. Vi skal i bryllup i morgen og barna skal sove hos besteforeldrene. Må innrømme at det er litt digg. :)

    SvarSlett
  2. Så moro med vinnerlykke! Og ikke minst; så moro med en kveld ute på livet! Kos dere masse og goood helg!!!
    Neste helg er det min tur med litt fart og moro! =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails