mandag 15. august 2011

Lyckliga gatan

Da jeg kom ut en stund etter middag,
fant jeg alle kantsteinene seendes slik ut.



maaaange kantsteiner.

Det er det jeg alltid har sagt.
Ungene kan jobbe om de bare vil.
Man må bare finne ut hva som motiverer de.
Motivasjonen bak dette er enda ukjent.
Men finner jeg det ut skal jeg teste det ut f.eks. når huset må malest igjen.

(Ser jeg burde redigere vekk ugress og legge til litt mer bark i skråningen.
Vel, med mine ferdigheter i bilderedigering,
går det fortere å gå ut, luke og fordele mer bark.
Eller kanskje jeg kan få ungene til å gjøre det....?)

Hva tror du?

Tusen takk for alle fine kommentarer på sist innnlegg.
Blir rørt og varm om hjertet.
Dere er supre!
Ha en strålende kveld!

13 kommentarer:

  1. Hihih, nå forstår jeg godt at du kaller bloggen din fargebarn.. tihi :)

    Syns det var kreativt jeg, herlig!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. hihi - så herlig :) Leier du dem ut? Kunne godt tenkt å hatt litt mer farge på inngangspartiet ;)

    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. He, he - jeg tror barna dine er i "krittperioden" - pass deg for små dinosaurer blant ugresset :-)

    SvarSlett
  4. Oi det må jeg si, du har laget to glade fargebarn!!! Skikkelig stilig ble det jo også :-) Klem

    SvarSlett
  5. Har bladd meg litt nedover bloggen her. For en koselig blogg! Legger meg til som følger :)

    klem, Maren

    SvarSlett
  6. He..he..så hærlig!

    Ja, er det noe ungene vil så mangler det ikke på vilje og motivasjon. Det var jo ikke noen skriblerier midt på steinene, men skikkelig arbeid dette! ;) Klæm

    SvarSlett
  7. Lekkert, haha! Utrolig at de har hatt tålmodighet til det? :)

    SvarSlett
  8. Hva barn får seg til å gjøre. Herlig! :)

    Fint bilde av deg under her!

    SvarSlett
  9. Ja, tenk det, barna har sikkert brukt timer på dette prosjektet:) Bra de ikke brukte maling da;)
    Nydelig bilde av ei vakker jente under her:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  10. vakkert!
    og smart!
    og dekorativt!
    og..ja jeg vet ikke hva!

    godt å se at andre har bark, og at barken ikke hjelper mot ugress.

    SvarSlett
  11. Så fint det ble da. Fargerikt og flott. Flinke barn du har :)

    SvarSlett
  12. Hihihi! Denne bloggen får meg virkelig til å le høyt! Så utrolig arbeidssomme de har vært! Virkelig stått på! Og det med barken og ugresset ser jeg ikke en gang, så det vil vel si at dine hageferdigheter er myye bedre enn mine ;) Flott hus dere har!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails