mandag 17. oktober 2011

Julegaver eller bare påfyll...

Jeg synes netthandel er så genialt.
Veldig avslappende å bare klikke litt på pc'en
mens en sitter henslengt i sofaen.
Julepresangene kan også fort bli handlet inn på denne måten...
Da slipper en springe rundt de siste dagene heseblesende med en unormalt høy stressfaktor.
Hmm jeg som lovet meg selv å ikke ha noe som helst form for juleinnlegg, før tidligst i slutten av november...
...Vel ikke bry dere om dette.
Shopping er gøy uansett, enten det er til gaver, barna eller til en selv.
Sam og Sofie har mye flott, og nå er iallefall noen oppgraderinger til barna samt gaver i boks.




Flere snallfine sko og innesko fra Bisgaard,
regnsett og genser fra Småfolk
og den uberkule buksa jeg har skrevet om tidligere fra I Dig Denim.
Alt har de hos Sam og Sofie, som er sponsor av bloggen min.
Bildene er også lånt derfra.

Er du tidlig ute med gaver o.l.,
eller er du litt som meg som pleier å være ute i siste liten?

9 kommentarer:

  1. Julehandel er noe jeg syns er meget meget meget traumatisk, så det blir gjort rett før fristen til å sende på posten går ut.... Og det er jo gooooood tid enda! ;-)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Er nok litt som deg, blir ofte litt i siste liten her hjemme også. Starter alltid tidlig med lister og den slags, men fullfører de aldri :)
    Håper blir litt mer ordnings i år:)
    Ha en fin fin kveld, klem Ella

    SvarSlett
  3. Ai ai, eg er nok av den treige sorten, sjølv om eg kvart år lovar høgt og hellig at nesten gong, DÅ skal eg vera tidlig ute då... Men det er løye kor fort ein gløymer gitt...

    Nettshopping er interessant da - det trur eg må prøva på i år, så slepp ein julestresset i butikkane i alle fall.

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Så fine saker du har plukket ut!
    Nå blir ungene flotte!:)
    Jeg er nok ikke i gang med julehandel enda... Har alltid en plan om å starte tidlig, men det blir sjelden slik.... Synes i grunn det er koseligst å handle i desember da. Men det blir jo fryktelig mye utgifter på en måned. I fjor bestemte vi oss for å sette av et månedelig beløp hele året, slik at det bare var å shoppe i desember. Men det har vi tydeligvis glemt, for den kontoen finnes visst ikke engang...:)

    Har ikke fått tid til å legge igjen kommentarer rundt omkring de siste dagene. Men fikk med meg at du ble nominert hos Nib! Og jeg stemte selvsagt på deg!:)
    Gøy å bli nominert da, selv om det ble noen andre som stakk av med seieren denne gangen:)

    Ha en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Jeg er ikke så god på nettshopping egentlig... skal liksom ta på produktene... ;) Men jeg har ambisjoner om å bli ferdig før desember i år, og har faktisk kommet godt i gang, og til og med handlet noen av gavene på nett. Så jeg er i ferd med å erobre nettbutikkene!

    SvarSlett
  6. nettshopping er genialt (og kanskje en smule farlig..) Shopper gjerne julegaver over nettet ja!
    Veldig lett..bare et trykk..vips.

    o,yeah.

    SvarSlett
  7. Nei, nei du e ikkje for tidlige, eg e snart ferdige. Sykt, merkeligt ++++ men du og du for ein herlige følelse:) Aldri vært så tidligt ute før.
    Så i desember ska me rett og slett bare kosa osse:))))))
    Herlige klær du har funnet:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med sponsor!
    Fine ting, likte spesielt godt skoene og dongeribuksa.
    Faktisk er jeg ikke så dreven på netthandel når det gjelder barneklær. Synes det er så kjekt å gå i butikker, og det er jo så mange kjekke både i Sandnes og Stavanger.
    Men pipa får kanskje en annen lyd når jeg etterhvert begynner på jobb igjen og tidsklemma tar meg.
    Ser LETT for meg at et tastetrykk både her og der blir veldig lettvint!
    Jeg har (faktisk) de siste to årene vært ferdig med gavene innen utgangen av november, men det spørst vel i år, med bryllup i november.
    Men greit å ha en plan iallefall.
    Ha en god dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg er visst ennå så gammaldags at jeg liker å både se og kjenne litt på ting før jeg kjøper de..derfor lite netthandling på meg!
    Ellers har jeg ikke så mange å kjøpe gaver til, at den gleden det er å gå i julepyntede gater (vel å merke en tidlig morgen, eller sen kveld uten mengder av folk), den vil jeg ha med meg..
    men jeg er i rute med gaver som skal lages! For DET syns jeg er koselig!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails