tirsdag 20. mars 2012

Molo

Jeg elsker klærne fra Molo.

Akkurat nå har Sam og Sofie en kampanje gående.
Kjøp ordinære klær fra Molo for minimum 300 kr,
og få en basic t-shirt eller body med på kjøpet.
Kjøper du for over 600 kr får du to basic t-shirts eller bodyer med på kjøpet.
Dette tilbudet gjelder ut uken.
Trenger du for eksempel en ny vårdress til barnet, slik som jeg gjør,
og kjøper Molodress hos Sam og Sofie, så kan du velge to basicplagg i tillegg.
Er ikke vårdress like interessant, har Sam og Sofie det beste utvalget innen Molo, iallefall etter det jeg har registrert...
Jeg synes uansett dette er en god deal!



Jeg har kjøpt Molo cloudy Nordic til Storebror.
En kjempegod Softshelljakke som jeg tenker han kan ha i steden for vårdress.
Har kjøpt vanntett utebukse til slik at han har todelt sett til våren.
Det ble faktisk billigere enn å kjøpe en hel vårdress.
Føler at nå når han skal begynne på skolen, så er heldress litt upraktisk....
og kanskje det er litt tøffere med jakke og bukse?
Det er iallefall det jeg innbiller meg selv ;)

Her ser en effekten av refleksene.
Buksen er forresten fra IDD, og den gule genseren fra FUB som også er kjøpt hos Sam og Sofie.


Nå må jeg bare få somlet meg til å kjøpe vårdress til Vesla,
så er uteklærne for våren og sommeren og høsten i boks.
Vårdressen tenker jeg blir denne:
Polly Mauve også fra Molo.



Til de som overhodet ikke interesserer seg for barneklær,
får de bare lukke øynene når jeg har disse innleggene.
Jeg kjøper mer klær til barna enn til meg selv,
og er dermed litt opptatt av dette.

Til dere andre:

Har du vårklærne til utebruk i boks,
eller henger du litt etter slik som meg?

6 kommentarer:

  1. Jeg og kjøper mer klær til barna enn til meg.
    Begynner å komme i mål med uteklær nå tror jeg ja. Men kan godt være det kommer litt mer...
    C

    SvarSlett
  2. Elsker Molo jeg også!!
    Spesielt gensrene med trykk!
    Bare synd de ofte ikke finnes i str122..

    Nydelig den vårdressen du viser!

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke prøvd noe Molo, men nå må jeg nesten gjøre det.
    Har faktisk tenkt på en utedress til Mathilden min.
    Må inn å titte.
    Takk for tips.

    SvarSlett
  4. Molo er kult!
    Den jakken til storebror var knalltøff, mon tro om den finns i jentefarger, selv om storesøster sikkert hadde digget en blå og...kanskje...
    Må nok innom nettbutikken og sjekke!
    Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Her er vinterdressen fra Molo byttet ut med vårdressen ;) Fantastiske klær! Elsker Molo!

    SvarSlett
  6. Jeg digger Molo jeg også. Friske farger, funksjonelt design og virkelig superkvalitet! Frøken freken har et skjørt som egentlig er litt lite nå og som er vasket ca. 100.000 ganger. Like fint. Virkelig.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails