onsdag 18. juli 2012

Tid

Jeg kan simpelthen ikke få nok tid til å nyte det lille
tilskuddet i familien vår.
Tenk at hun er en uke i dag.
Hvor blir tiden av?
Kan noen få den til å stå stille, om så bare litt?



Hun er et skikkelig sovedyr, noe som ikke er meg i mot, 
og i dag har vi våget oss på tur i fornøyelsespark hele dagen.
Resultat: En mamma som nå er mye mer sliten enn barna.
Kanskje ikke det smarteste å ta seg til en uke etter fødsel, 
men det var kjekt så lenge det stod på...ja ikke fødselen altså, 
men dagen i fornøyelsesparken. ;)

Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer og gratulasjoner på sist innlegg.
Jeg setter stor pris på det, men har ikke rukket innom dere.
Ferietid, og det at jeg er travelt opptatt med å bli kjent med vårt lille nurk,
gjør at det blir mindre tid til blogging.
Jeg kommer nok sterkere tilbake skal du se...


Jeg er forresten å finne på instagram (fargebarn), 
men blir nok lite aktivitet der fremover da mobilen er på service...


Ha en finfin sommerdag!

18 kommentarer:

  1. Du har min fulle forståelse. Tiden er noen ganger ubarmhjertig. Vi feiret lillebrors to-årsdag i dag og for to år siden, nøyaktig to uker etter fødselen var vi i Hunderfossen. Gikk så fint atte! Verre er det å begripe at det har gått to hele år allerede...hjelp! Kos deg du. Men takk for enda et nydelig bilde av tulla di!!! klem

    SvarSlett
  2. Nydeleg bilete. Den første tida er det jo noko heilt spesielt med, so nyt den godt.
    Fortsatt god sommar!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilete av ei nydelig lita jente! Ein heil dag i fornøyelsespark ei veke etter fødsel... Har berre ein ting å seia; r e s p e k t !!!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. ååå for en nydelig liten skatt!
    skjønner godt at du ble sliten...
    kos deg videre med snuppa <3

    SvarSlett
  5. For eit flott bilde! Eg må sei at eg nesten kjente det "verkte" litt når eg såg det.. Men så tok eg meg i samen! ;) Tida går så fort, spesilet med tre små i hus, du har travle dagar foran deg. Nyt litla nurket mens du kan, plutselig e hu stor!! Me komme på besøk ein gong i aug- sept.. Nå e det travle veker med reising og litt jobbing, og vips så er det høst..

    Klem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med den fantastiske skatten, hun er helt nydelig. Du er jammen god:-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med det nye nydelige tilskuddet til familien. :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med det lille nurket, så skjønn hun var.
    Slitsomt å gå i park selv om en ikke har født også;-) så kan godt forstå at du ble sliten.
    Husker at jeg reiste på nattåpent på Kvadrat 4 dager etter fødselen.
    Tiden flyr avsted, litt skremmende er det.
    Her har minstebabyen allerede blitt 7 måneder og jeg tenker mange ganger hvor har tiden blitt av???
    Kos deg masse og nyt disse herlige nyfødtdagene

    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer!!!!!!
    Så fantastisk tid det er.du må nyte:)

    SvarSlett
  10. Åå, så herlig! Sliten mor ja, forståelig! Får håpe du får energien tilbake supermum :)

    SvarSlett
  11. Så fantastisk! Tida går så altfor fort ja, men nett no vil eg at den skal gå litt fort, berre til eg får helse på mitt eige litle nurk. Nyt tida!

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med den lille. Max er allerede 15 dager i dag, selv om det føles som vi tok ham med hjem fra sykehuset i går... Nyt dagene. Det gjør vi :)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  13. Så vakker, gratulerer så mye!

    Ønsker deg en herlig sommer.

    SvarSlett
  14. gratulerer igjen, og for et skjønt lite vesen!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med et nusselig lite barn! Helt nydelig! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails