onsdag 5. juni 2013

Litt av hvert.

Titter bare innom med noen bilder fra ferien.
Vi hadde en fantastisk uke på Kypros.
Det gjorde godt for store og små!
Sol, bading, leking og spising utgjorde 90 % av tiden vi var våkne.
Treretters til både lunch og middag...
Jeg må hive meg på salaten kaninmaten igjen etter dette....sukk!




Minsta ville prøve å gi en beskjed til de i Kina.... 


Jeg prøvde å forklare at man ikke kommer til Kina 
dersom man har et hull tvers igjennom jordkloden.
Det trodde hun ikke noe på.


Se, de er der nede....


Min lille Turboneger look-alike :)



Ha en smashing onsdag!

4 kommentarer:

  1. Herlig, herlig, herlig!
    Synes din lille datter er hakket søtere gitt, men men... ;)
    Kos deg med salaten og fortsatt fin uke til deg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Så herligt ut med syden-varme!!!
    Velkommen tilbake til hverdagen ;0)

    SvarSlett
  3. Såg herlig ut med sol og varme, og ei herlig lita frøken.
    Fortsatt fin veke!

    SvarSlett
  4. ler så jeg griner av lille vesla di som du kaller turboneger!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails