søndag 1. september 2013

Sparing

Er du flink til å spare?
Jeg har iallefall planer for at mine barn skal bli det...
Ergo en ekstra stor sparebøsse.

Så når de en gang kruser rundt i sine SUV'er og Porscher, 
så kan mammen sitte avslappet i pasasjersetet med rullatoren i bagasjerommet, 
og bare nyte synet av sine vellykede barn.
Og dersom de bare har en sliten gammel Mazda...
ja da får jeg finne meg noen andre å sitte på med.
Man har da et visst image å ivareta...Hallooo!





Den tøffe elefantsparebøssen får du hos nettbutikken Sam og Sofie.
Det samme gjør du med blant annet dukkesenga med innhold, putteboksen, gulvteppet og kofferten.

Så da er det bare til å putte første krona på bøssa.
En krone her og en krone der...

Ha en strålende fin søndag,
med eller uten et image å ivareta :)

If you want to your kids to be good saving money,
a giant money saver from Norsu is the answer ;)
Bought at sam og sofie .
Now in my youngest girl's room.


12 kommentarer:

  1. Åj, så mye fint! Farger og herlige pynteting.

    Mari

    SvarSlett
  2. Mine jenter har bare fått de små elefantene, så jeg får vel ta til takke med Mazda, hehe. Fint rom!

    SvarSlett
  3. Så masse fint og herlig spareelefant Hihi,spørs onder blir så flotte biler her Hihi!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så kul sparebøsse:)
    Kunne nok vært bedre på sparing - men ungen er flinke da:)
    Og her er det jo snart lappen og bil tid - gosj!!

    SvarSlett
  5. Morsom du er skulle d stå! Ler når jg leser mye her! Elske alt på det rommet...

    SvarSlett
  6. Hei på dei. For ei skjønn sparebørse! Og jeg elsker tapeten på rommet. Jeg tenker å tapetsere den på datteren min sitt rom :-)

    Jeg legger meg til som følger av deg jeg.
    Ønsker deg en fin dag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Hihi,du skriv nå så kosligt:))
    Veldig fine bilder og sparebørse:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  8. Fin sparebøsse og i det hele tatt et aldeles nydelig rom! :)
    Image is everything!!!! ;)
    Smilefjes fra Carina

    SvarSlett
  9. Heisann. Kom tilfeldigvis innom bloggen din da jeg søkte etter en babykjoleoppskift - og fant! :) Ser at du har nøyaktig samme babyseng som vi har (vi venter ei lita jente innen to-tre uker) Dette er ei seng jeg selv brukte i 1980. Hva er din erfaring i forhold til at den jo ikke er så dyp? Vi har nemlig tenkt på at vi kanskje må kjøpe ei ny seng når jenta blir så gammel at hun kanskje vil hoppe ut selv? (min mor sier at jeg ikke turte, så det ble aldri ett problem, men det spørs jo om gjelder for denne tøtta :) ) Det som er fin med den nå, er at den ikke tar så stor plass (helt sammenslått), men hadde vært utrolig koselig å kunne bruke den lenge. Fin blogg du har :) Mvh Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.
      Senga er ikke dyp i det hele tatt, og jeg tør ikke la jenta ligge i den uten at hun ligger i safen sin.
      Alle mine har ligget i safe. Kanskje ikke helt etter boken, men de sover mye bedre og finner roen fortere enn når de sover uten.

      Uten safe hadde jeg valgt en dyp sprinkelseng.

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails