søndag 26. januar 2014

Magasinholder

Idag har jeg fått laget meg to magasinholdere.
Basert på samme idé, men med litt forskjellig utseende.
Siden jeg ikke har Stendigkalenderen på kjøkkenveggen lengre, 
føles det litt tomt der.
Og siden spikerene etter kalenderen enda er der, 
så hvorfor ikke bare henge opp noe nytt?





Hver dag sitter jeg på en av barstolene og nyter 
en kopp "kaffi" og et blad eller surfer på mobilen.
Så da er det greit å ha magsasinene lett tilgjengelig, eller hva?
Magasinholderen er inspirert av forskjellige 
magasinholdere med samme konsept, som f.eks denne.
Alt hadde jeg fra før, og det meste har av tingene har jeg fått 
så disse ble så og si gratis for min del.

Du trenger altså en trebit, eller trering, skinnsnor og trekuler.
Du får sikkert alt på Panduro eller noe.

Nå er jeg spent.
Hvilken likte du best?

I made myself two magazine hangers today.
Since I don't have the Stendig calendar this year,
the kitchen wall felt a bit empty.
Well, since the nail was already there,
why not make a magazine hanger and use the same nail?
When I'm enjoying my coffee on my stool I don't even need to get up to 
find myself a magazine.
Thats practical for a lazy girl ;)
And the best…these two magazine holders did't cost me a penny.
I made them inspired by different magazine hangers, and this is one of them.

Which one did you like the best?

7 kommentarer:

  1. Kule begge to! Men jeg likte den runde best :)

    SvarSlett
  2. Likte den firkantete best! Hvordan har du festet tauet bakpå den?

    SvarSlett
  3. Den runde. Enkel, men greier likevel å gjøre litt ut av seg. :)

    SvarSlett
  4. Den runde er min favoritt! Stilige begge to da :-)

    SvarSlett
  5. Så stiligt:)den runde var flott!

    SvarSlett
  6. Liker den firkanta best. Syns den med ringen ble litt ubalansert, ville foretrukket en mindre ring. Og så syns jeg Kinfolk er stiligere enn BoBedre...
    Har også lyst på en slik magasinholder, har bare ikke noe sted å ha den...

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails