torsdag 16. januar 2014

Mine favoritter..

…når det kommer til stoler.
Jeg har lyst på to lenestoler til stua,
men det hjelper lite når en har en smak som ikke står i stil til lommeboka.

Her er topplisten min over lenestoler.

1  2  3  4  5  6  7  8


Tror det er stol nr. 1 som er mest aktuell. 
Jeg liker det som Erik Jørgensen designer. 
Denne har jeg blogget om før også, og jeg digger de nye fargene den er kommet i.
Den billigste stolen Hay Lounge nr 4. er også den mest vonde vil jeg tro, 
så den er jeg mest skeptisk til.
Ellers så er klassikerene nr 2, 3, 5 og 6 høyt oppe på listen,
men om jeg skulle hatt råd til disse måtte jeg kjøpt fake,
og jeg tror ikke jeg får meg til å gjøre det.
(Selv om det kunne vært greit for å teste de ut i stua, 
om en skulle kjøpt originalene en gang…)

Nei, her er det bare til å spare...


Har du en stolfavoritt?



8 kommentarer:

  1. Bertoia! Meeen, den står nok heller ikke i stil med min lommebok... Vurderer Hay med saueskinn og pute i ryggen.. Er det komfo nok tror du?

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine stoler ja:)
    Jeg drømmer også om en ny, men de koster desverre litt for mye de jeg syns er fine:(
    Får spare og ønske - så blir man ekstra glad når man endelig har råd:)

    SvarSlett
  3. har selv lyst på lenestol i stuen men de jeg liker best har en pris som heller ikke passer meg, og sparing er ikke det jeg er aller best til hehe. fin helg til deg :-) klem

    SvarSlett
  4. Jeg drømmer om to svanestoler i brunt skinn- gjerne brukte- og til nøds replika..hvis jeg visste at de så nogenlunde ok ut..men det blir nok med drømmen.. i denne runden.

    SvarSlett
  5. Har du prøvd Baloo fra Hjellegjerde/Bohus? Den er ikke heeelt avskrekkende prismessig ;)
    Ha en fiiin helg!
    PS: Syns for øvrig ikke at bloggen din er en "kopi" av alle andre, syns den har masse særegenhet og personlighet! Stor inspirasjon for meg hvertfall! Kom gjerne med flere syinnlegg etter hvert:)
    Klemklem fra Frueninord:)

    SvarSlett
  6. Egget.. men det blir nok med drømmen.. En jeg kjenner kom for noen år siden tilfeldigvis forbi et loppemarked som var i ferd med å pakke sammen. Der sto en Egget! Han hoppa ut av bilen og fikk stolen for 200 kr! Noen gjør nesten ulovlige kupp noen ganger ;)

    Vi andre får spare og spare og drømme og drømme. Gøy det og på sitt vis ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det mulig? Og at ingen har kjøpt den før de skulle pakket sammen? Det må være en rar plass….hoho. Ja vi får nok bare spare vi andre… :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails