onsdag 29. januar 2014

Oppbevaring

En kan liksom aldri få nok bokser eller kurver til oppbevaring.
Selv om jeg har bokser og kurver i fleng har vi et rotehjørne på kjøkkenbenken hvor håndveske, post, 
skriv fra barnehage og skole, regninger m.m. havner. 
Det blir en ofte permanent stasjon mellomstasjon 
for alle slags papirer og ting.
Vi har en boks der, men alt havner ved siden av eller oppå boksen. 
Av erfaring er kanskje det like greit siden 
ting oppi boksen forlengst er glemt… ;)



En ny kurv er iallefall kommet i hus. 
Kanskje den kan oppbevare noe jeg ellers ikke vet hvor jeg skal gjøre av? 
Eller enda flere leker som har en tendens til å havne i stua/kjøkkenet….

Kurven er fra House Doctor og er kjøpt hos Designstjerner.
Det samme er knaggen den henger på. Det er en knagg med sugekopp fra Vipp 
med en låseanordning som gir deg mulighet til å enkelt løsne og feste knaggen.
Den duger nok ikke til å henge litt tyngre ting på, 
(som ei håndveske...Haha iallefall ikke min håndveske)
men er finfin til f.eks. oppvaskhåndkle og vanlige håndkle.

Og så må jeg sånn helt på tampen si det var veldig stas å komme i galleriet til NIB i kjøkkenutfordringen med dette bildet.




Har du et rotehjørne og/eller roteskuff,
 og rot sånn ellers…som vi har?

A new basket from House Doctor is here to storage things I do not know where else to put.
I have boxes and baskets for almost everything, still there is a corner in the kitchen that is always messy. Why is that?

8 kommentarer:

  1. Vi har en roteplass på kjøkkenet til slike ting du nevner. Hos oss heter den "bunka". Forsvinner aldri, men flyttes av og til rundt. :)

    SvarSlett
  2. Har ei roteskuffa på kjøkken ;-) og mannen har ei egen korg, kor eg hive oppi alt han legge fra seg overalt. Veldig greit :-)

    SvarSlett
  3. Hihi ja har slike roteskuffer og det må ein ha,sjølv om det ikkje alltid er lett å finne fram:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Har det stort sett ganske ryddig. Ingen barn og gode organiseringsløsninger er nok grunnen. Bokser og greier til rot er jo bare genialt. Da ser det ryddig ut selv om det kan være kaos inni...

    SvarSlett
  5. Vi har en hel øy på kjøkkenet som det er noen som roter forferdelig på ;p Liksom så lett å legge fra seg alt mulig der, både når vi kommer inn og når vi "rydder" rot fra spisebordet over dit... Gratulerer så mye med galleriplass! Velfortjent!

    SvarSlett
  6. Vi har en roteskuff, rotekopp! og flere rotehjørner. Prøver stadig å ta en opprydding, men har funnet ut at det fylles like fort opp igjen. Så noen skuffer (og kopper) skal få forbli med rot. Hihi.... Oppbevaring er alfa omega og en slik kurv var ikke dumt! Grattis med galleriplass flinke!
    God helg til deg.
    klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Vi har i grunn mye rot vi :) Jeg fordeler skylden på at vi flytta i fjor da jeg var gravid og dååååårlig, at vi har fått tvillinger, liten tid men ikke minst dårlige ryddegener! Jepp, jeg mener bestemt at både jeg og min kjære har dårlige ryddegener, men veldig gode koseseggener! :)

    Så en eller flere roteplasser er helt på sin plass, mener jeg :)

    Gøy med galeriplass! Ikke så rart da, for dere har det jo kjempe fiiiiint! Ha en fortreffelig helg :)

    SvarSlett
  8. Prøver å halde orden med boksar og korger, men dei vert fort fulle, og uoversiktlige. Vi har også eit slikt rotehjørne på kjøkkenet, trur ikkje det er mulig å få orden der her i heimen.
    Fin kurv, er på jakt etter noko liknande til gangen.
    gratulerer med gelleriplass. Velidg fint kjøkken.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails