fredag 3. januar 2014

Salg

Er du som meg som liker salg?
Salg er kjekt og irriterende på samme tid.
Kjekt når man gjør gode kupp.
Irriterende når man finner ut at DEN buksa nå koster 
halvparten av det en selv gav for en uke siden. ;)

I stedenfor å trø i overfylte butikker og lete etter godbitene,
er det mye koseligere å sitte i sofaen og tråle nettet.
Når det kommer til barneklær har min samarbeidspartner
Sam og Sofie utrolig godt utvalg.
Og her er det nå mye som er på salg.



Her ser du noe  av det jeg kjøpte før jul.


Hva synes du om salg?
Tør du bevege deg ut døra og til butikkene nå i januar? 

1 kommentar:

  1. Hei! :D

    Jeg har ikke vært i butikkene, men det kommer masse pakker om dagen. ;) Nettbutikker med romjulssalg er farlig når man er syk i jula. ;) Jeg gikk på en smell kan du si....

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails