onsdag 8. januar 2014

Teppeforelskelse

Jeg er forelsket og har vært det en stund…
...i et gulvteppe!
Haha er det mulig liksom?
Snakk om å ha problemer.
Jeg føler likevel det er litt legitimt siden det er det fineste teppet jeg har sett.


For å ta hendelsesforløpet for denne forelskelsen,
så dukket den opp for ca. to år siden, da såg jeg det på instagramprofilen til
flinke April and May.
Etter det har jeg ikke klart å glemme det.
Så skrev Fjellby om det samme teppet.
(Litt usikker på om det er samme merket, for det ser ut som det er flere merker som fører veldig like tepper.)
og jeg er på samme sted som Fjellby kan du si…




Det er ikke så lett å få tak i,
samtidig som det koster mer enn det jeg er villig til å betale for et gulvteppe,
forelsket eller ikke…
Så her sitter jeg da…
Og ser på andre billige gulvtepper, 
mens jeg fremdeles tenker på det ene.
The one and only.

Hilsen ei med mentale issues…

I'm in love with a carpet.
Talking about mental issues.
Still I think it is acceptable since it's the most beautiful carpet ever.
I spotted it first at April and May's Instagram feed about two years ago,
and haven't forgotten about it since.
Unfortunately it costs a lot more than I am willing to pay for a carpet,
so now I'm looking at other capers,
while Im dreaming about this one.
The one and only.


5 kommentarer:

  1. Skjønner godt crushen din♥
    Kjipt dey skal være så dyrt da.. Sikker på det ikkje havner under kategorien "fordi jeg fortjener det! " ??
    Ha en fin dag :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. åh, dette teppet har ikke jeg fått ut av hodet heller! Det er så nydelig :)) Ønskelisten begynner å bli lang.. Hehe!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  3. Nydelig;) Men tenk så kjipt det ville være å søle kaffe på det...noen ganger kan det være litt av en forbannelse å faktisk få det man ønsker seg...;)

    SvarSlett
  4. hihi!! Ja- den forelskelsen er ikke alltid på samme linje som lommeboka :( Spent på hva du ender med. Nydelig var det ja!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails