søndag 26. oktober 2014

Bukse

En ny bukse til minstejenta har fått sett dagens lys.
Følte jeg hadde sett en lignende kombinasjon av farger
og fant frem en kjole som jeg sydde for noen år siden
til hun som da var minst.
Joda, jeg liker visst grønn og rosa sammen.





Toåringen selv, ville ikke prøve buksa og mente dukken kunne få den i stedet.
Vel, flaks for meg at omvendt psykologi fremdeles fungerer.

Vil du sy en lignende bukse, finner du oppskrift her .

Made this overall for my youngest girl a few days ago.
I felt that I'd seen this color combination before,
and foud a dress that I made a few years ago.
Guess I'm found of green and pink together.

My two year old didn't even want to try it on.
She thought her doll could have it.
Well I have my tricks, 
so now she wears it and doesn't mind. ;)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine plagg! Likte fargene veldig godt :) Første gang jeg er innom bloggen din, veldig mye fint!

    SvarSlett
  2. Digger buksen, og ikke minst fargekombinasjon. Er egentlig ikke så glad i grønn, men ble utrolig fint sammen med den herlige rosa fargen! Smelt!

    Tusen takk for pakke i posten! Det var stas :-) En god kveld ønskes deg og dine!

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails